17 Temmuz 2012 Salı

İlk Karikatür Tarzı Boyama Çalışmam

Bir önceki yazıda bahsettiğim ilk çalışmamdan sonra birkaç sene kadar kumaş boyamaya ara verdim. Kumaş boyamayı çok sevmeme rağmen neden bu kadar uzun bir süre ara verdim ben de bilmiyorum ama bir sonbaharın kapalı yağmurlu ve 29 ekim nedeniyle tatil olduğu bir günü camın önündeki masamda internette takılırken ilham geldi bir anda. 4 yıl beraber yaşadığım ve şuanda hakimlik-savcılık stajı yapan ev arkadaşım Ali Hayadar'a bir tişört boyamak istedim. o sırada henüz sınava girmemişti ve kendi kendini soktuğu kampta sınava hazırlanıyordu. Bir an onun içinde bulunduğu durumu tasavvur ettim kendimce ve başladım boyamaya... İşte bu ilhamın sonucu olarak ortaya bu çalışmam çıktı. çalışmadaki her bir öğe ve yazı bir anlam ifade ettiği gibi birebir de arkadaşı temsil ediyor. Anında kargolayarak sınav sürecinde bir ara gazı vermiş olduk arkadaşa:)o sıra fotoğraf makinem olmadığından webcam ile çektiğim için görüntü çok net değil tabi.



19 yorum:

  1. boyamaların pek güzel banada öğretirmisin.nasıl yapılıyor? bol bereketlı,misafırlı ramazanlar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki bildiklerimi öğretirim adsız, ne demek. İstediğin zaman iletişime geçelim, yardımcı olayım. Allah razı olsun, hepimiz için hayırlı ve bereketli bir ramazan olur inşallah.

      Sil
  2. Ellerine sağlık biz de isteriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstemek herkesin hakkı tabi Pabuç :) Teşekkürler.

      Sil
  3. İnşaAllah.buradan tarif etsen öğrene bilirmiyim acaba ?eğer sana zahmet olacaksa kalsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve tarif edebilirim, zahmet olmak ne demek. Ama burada yorum kısmına yazarak olmaz. Direkt iletişim kurabileceğimiz bir şekilde anlatım ve soru cevap olayı daha kolay olur.

      Sil
  4. Hadi bakalım selam verdin borçlu cıktın :) nasıl olacak peki? Hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiklerimizi öğretme borcumuz var tabi ki, ödeyelim bari di mi? :) Kullandığın bir sosyal medya varsa oradan görüşebiliriz. Friendfeed ya da facebook olabilir. anlık yazışma ile daha kolay konuşulur yorumda konuşmak yerine.

      Sil
  5. o dediklerinin hiç birinden anlamam;yani hiç biri yok ne olacak simdi hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örnek verdim onları ama bir şekilde daha kolay iletişebileceğimiz bir araç kullanmamız lazım. yoksa ben buraya yorum yazıyorum bir gün sonra sen cevap yazıyorsun, senin cevabına ben ertesi gün cevap yazıyorum :) anlayacağın yorumla anlatılamaz. Sen öncelikle kumaşını boyalarını ve en az birer adet ince ve kalın fırçalarını temin etmekle başla işe.

      Sil
  6. hay 'ALLAH'ne yapcam ben simdi :) sen,en iyisimi ramazanı bi yolculayalım hayırlısıyla,nasıl bi kumas,fırçalar nasıl olucak,normal boya fircasi diyemi alicam? kendine yaptığın disort da güzel olmus güle güle giy hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sen bilirsin :) Ramazandan sonra da konuşabiliriz. İnce kumaşlar daha rahat olur, penye gibi, kumaş boyama fırçası diye alacaksın. Beğenmene sevindim teşekkürler :)

      Sil
  7. bak bugün cabuk cevap oldu düne oburgüne kalmadı;bu arada aklıma söyle bir fikir geldi hocam,bloguyun bir kösesine boyama öğrenmek isteyenlere bir köse hazırlasan ordan tavsiyelerini yazarsın ben veya baska öğrenmek isteyenlerde sana ordan sorumuzu sorarız,nasıl olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet olabilir aslında, bir daha ki çalışmalarımı yaparken biraz da video çekeyim. onları da yayınlarım. tamam ilk fırsatta hazırlayayım :)

      Sil
  8. yasasınnn :) tesekkürler,insaAllah önemli islerine engel olunmaz,hocam istediğin bütün güzellikler seninle olsun insaAllah

    YanıtlaSil
  9. hocam malzemeyi aldım öyle bekliyom bir aksılık yok insaAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ani gelişen durumlar olduğu için internete giremiyordum bir süredir. İyiyim çok şükür ve sizin önerdiğiniz boyama ile ilgili bölümü hazırlayacağım en kısa sürede. Kusura bakmayın gecikme için.

      Sil
  10. insaAllah,iyi olduguna sevindim cihan hocam sen iyi olda

    YanıtlaSil

Yorumunuzu Buraya yazabilirsiniz...